سه شنبه 8 آذر 1384

وزارت نفت به "بهشتیان" سپرده می شود، بورس نيوز

بورس نیوز: گزینه نهایی برای تصدی وزارت نفت "سید علی بهشتیان" است که مورد اعتماد شخص احمدی نژاد است. رییس جمهوری به این نتیجه رسیده است و ظرف چند روز آینده، نام وی به عنوان چهارمین کاندیدای تصدی وزارت نفت به مجلس اعلام خواهد شد. هرچند گفته می شود برخی مشاوران رییس جمهوری درصدد انصراف احمدی نژاد از این تصمیم هستند.

گزارش خبرنگار بورس نیوز حاکی از نهایی شده نام بهشتیان است. گزینه ای که پیش از این مدنظر رییس جمهوری بود اما با مخالفت برخی ازمشاوران او، از ذهن دکتر احمدی نژاد بیرون رفت.

بهشتیان نیرویی کاملا اصولگرا به شمار می رود که سابقه کار در دولت میرحسین موسوی را دارد اما در حوزه نفت یادگارهایی از خود بر جای گذاشته است.

بهشتیان بسیار مقتدر است و به شدت روی شفاف سازی معاملات نفتی ایران برنامه ریزی کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منابع نزدیک به رییس جمهوری با اشاره به تماس تلفنی شخصی دکتر احمدی نژاد با بهشتیان (زمانی که درسفر حج بود) و اظهار تمایل رییس جمهوری به وزارت بهشتیان، معتقدند او این بار گزینه نهایی وزارت نفت خواهد بود.

بهشتیان مستقل به نظر می رسد و احتمال اینکه مشاوران احمدی نژاد درصدد انصراف رییس جمهوری باشند، بعید نیست. با این حال گفته می شود با حمایت و تاکید دکتر رهبر، نام بهشتیان برای تصدی وزارت نفت قطعی شده باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزارت نفت به "بهشتیان" سپرده می شود، بورس نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016