یکشنبه 8 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هوگو چاوز: هيلاری کلينتون بانوی امپرياليسم است، فارس

خبرگزاری فارس: هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا در انتقاد از رفتار هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا تاکيد کرد که دوران امپرياليسم آمريکا به سر آمده است.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه ال اونيورسال ونزوئلا، هوگو چاوز روز گذشته در جريان ديدار از اکوادور خاطرنشان کرد که هيلاری کلينتون هنوز گمان می کند که آمريکا صاحب قاره است اما دوران امپراطوری يانکی تمام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور ونزوئلا که در برابر خبرنگاران سخن می گفت افزود: کلينتون هر بار بيشتر شبيه به کندوليزا رايس وزير امور خارجه سابق آمريکا می شود، يک کندوليزای سفيد، بانوی امپرياليسم که چندی قبل گفت هر کشوری که با ايران رابطه داشته باشد با عواقب آن مواجه خواهد شد.
چاوز تصريح کرد: ما در مناسبات خود با ايران در حال استفاده از حق آزادی خود هستيم.
رئيس جمهور ونزوئلا همچنين از سازمان کشورهای آمريکايی نيز انتقاد کرد و آن را نهادی برای حرف زدن و حمله به برخی از اعضا دانست.
چاوز اظهار داشت: سازمان کشورهای آمريکايی يک جسد دفن نشده و نشانه ای از امپراطوری است که از بين خواهد رفت.
رئيس جمهور ونزوئلا در عين حال کلمبيا را نيز کشوری دانست که دولت آن به همسايگان خود به ويژه ونزوئلا و اکوادور بی احترامی می کند.
چاوز با اشاره به شبه نظامی گری، قاچاق مواد مخدر، قتل و آدم ربايی خاطرنشان کرد که اين مشکلات از کلمبيا نشات می گيرند اما ونزوئلا دست خود را به سوی همسايه خود دراز می کند و آن را دوست دارد هر چند که فاکتورهايی در اين کشور اخلال ايجاد می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016