یکشنبه 13 شهریور 1384

خبر دستگيري متهمان پرونده آقازاده تكذيب شد، فارس

سرپرست دادسراي جنايي استان تهران دستگيري متهمان پرونده قاضي آقازاده را تكذيب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي قوه قضاييه، جعفرزاده سرپرست دادسراي جنايي استان تهران صبح روز يكشنبه خبر دستگيري متهمان پرونده قاضي محمدرضا آقازاده را تكذيب كرد و گفت: پرونده در حال رسيدگي است و تاكنون چند نفر مظنون دستگير شده اند.
جعفرزاده از بيان جزئيات اين پرونده خودداري كرد و افزود: هم اكنون پرونده در مرحله رسيدگي است و به علت حساسيت موضوع از گفتن جزئيات آن معذورم.
وي خاطرنشان كرد: وضع عمومي قاضي آقازاده رو به بهبود است و به علت قرار گرفتن نيمي از گلوله پشت عصب‌هاي چشم راست وي به دليل خطرات موجود انجام نشود.
چندي پيش نيز قاضي «محمد قاسم نصر» رئيس حوزه قضايي بخش بوستان در حاليكه از محل كار خود عازم منزل بود مورد حمله دو موتور سوار نقابدار قرار گرفت كه مهاجمان با پاشيدن اسيد روي صورت و بدن وي از محل متواري شدند.
در حال حاضر محمدقاسم نصر در منزل بستري است.
روابط عمومي حوزه قضايي بخش بوستان تهران نيز اعلام كرد: ‌تاكنون 10 نفر مظنون در اين ارتباط دستگير شده‌اند اما علت و انگيزه اين اقدام هنوز مشخص نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است؛ از جمله كساني كه مظنون پرونده هستند اعضاي 7 نفره شوراي شهر هستند كه به علت فساد مالي از كار بركنار و در مجموع به 28 سال زندان محكوم شده‌اند و اعضاي شوراي قبلي همگي متواري هستند.
سخنگوي قوه قضائيه امروز خبر از دستگيري يك مظنون در ترور قاضي آقازاده داده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبر دستگيري متهمان پرونده آقازاده تكذيب شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016