جمعه 5 فروردين 1384

برانكو: مردانم قلبشان را فدا كردند، هرگز چنين همدلي را نديده بودم، دايي به بازي با كره‌ شمالي نمي‌رسد، ايسنا

برانكو ايوانكوويچ

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان پس از پيروزي برابر ژاپن گفت: در اين بازي فهميدم هنوز احساسات زنده و تاثيرگذار هستند.


به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برانكو ايوانكوويچ با اشاره به بازي برابر ژاپن تصريح كرد: مي‌دانستم كه ديدار سخت، سنگين و مبهمي را پيش روي داريم.


وي افزود: ما قهرمان آسيا را شكست داديم و اين پيروزي براي مردم است و تمام خدمات انجام شده را به پاي مردم مي‌نويسم. هرگز هيچ نقطه‌اي از دنيا چنين همكاري و همدلي را نديده بودم.


برانكو تصريح كرد: از تمام بازيكنان راضي هستم و در اين مسابقه‌ي دشوار بازيكنان من قلبشان را در زمين فدا كردند و بيرون آمدند.


وي در مورد مصدوميت علي دايي گفت: متاسفانه عضله‌ي پاي دايي دچار كشيدگي شده است و حتي ممكن است به بازي برابر كره‌ي شمالي نرسد، اما ما گزينه‌هاي جايگزين براي دايي داريم.


برانكو تصريح كرد: مصدوميت دايي حتي نقطه‌ي ضعف تيم ژاپن نيز بود چرا كه آنها براي چنين شرايطي برنامه نداشتند و نمي‌دانستند چگونه عمل كنند.


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان خاطرنشان كرد: در اين بازي نشان داديم كه براي هر حريف يك شيوه و برنامه‌ي خاص داريم كه بازيكنان نيز كاملا با اين شيوه‌ها هماهنگ هستند.


برانكو در مورد فريدون زندي نيز خاطرنشان كرد: زندي كاملا كادر فني را راضي كرد و نظر ما را جلب كرد و از اين پس مي‌توانيم از او استفاده‌ي بيشتري كنيم.


وي افزود: علوي را نيز به اين دليل جايگزين زندي كردم تا كيفيت بيشتري را به دفاع تيم ملي بدهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو در مورد نيكبخت واحدي نيز تصريح كرد: اين بازيكن همانطور كه انتظار داشتم ظاهر شد و توانست به تيم ژاپن فشار وارد كند و ريتم بازي بازيكنان اين تيم را به هم بزند.


سرمربي تيم ملي كشورمان در بخش ديگري از سخنان خود در مورد استفاده نشدن از چند تن از بازيكنان خوب كشورمان گفت:‌ ما آنقدر بازيكن داريم كه در حد استانداردهاي لازم هستند ولي حتي در تركيب 18 نفره قرار نمي‌گيرند كه اين يك اتفاق خوشايند و استثنايي است.


وي افزود: بايد مجددا تاكيد كنم كه تيم ملي 25 نفر است و نه 11 نفر و طبيعتا انتخاب بازيكنان نيز نسبت به حريفان صورت مي‌گيرد.


برانكو در پايان در مورد بازي در برابر كره‌ي شمالي گفت: براي پيروزي برابر اين تيم نيز برنامه‌هاي لازم را در نظر داريم و براي كسب 3 امتياز به كره‌ي شمالي مي‌رويم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19767

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو: مردانم قلبشان را فدا كردند، هرگز چنين همدلي را نديده بودم، دايي به بازي با كره‌ شمالي نمي‌رسد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016