پنجشنبه 4 فروردين 1384

تلویزیون العراقیه: زیکو و ژاپن در جهنم آزادی روز سختی خواهند داشت، مهر

استاديوم آزادي

تلویزیون العراقیه در بخش ورزشی خود در چند روز گذشته بصورت پیوسته اخبار و گزارشهای دیدار ایران و ژاپن را دنبال و به تحلیل این مسابقه مهم پرداخته است.
به گزارش خبرنگار"مهر" مفسر ورزشی تلویزیون العراقیه تیم ایران را به مراتب قدرتمند ترازژاپن می داند و می گوید : هر چه تیم ملی ایران در مقابل کشورهای عربی منطقه به سختی بازی می کند در مقابل تیم های شرق آسیا درسالهای اخیر با قدرت بازی کرده است.
وی گفت : تیم ایران کلکسیونی از بهترین های تاریخ فوتبال قاره آسیا را در اختیار دارد و در خانه خود بازی می کند و از هوادارانی برخوردار است که هم اکنون زیکو و ژاپن را ترسانده اند. تیم ایران اگر در روز خود باشد با استفاده از میزبانی حتما ژاپن را شکست خواهد داد.
مفسر العراقیه قدرت بدنی تیم ملی ایران را برتر از ژاپن دانست و ادامه داد: تیم ژاپن ماشینی بازی می کند و این بازیکنان از راه دور توسط زیکو کنترل می شوند.
وی تاکید کرد : فینال اصلی جام ملتهای آسیا را باید در این دیدار دوباره دید. برای ایران شکست ژاپن یعنی رفتن نیمی از راه جام جهانی و با اندوخته سه امتیازی این مسابقه این تیم بهتر می تواند به دیدارهای آینده بیندیشد.
مفسرورزشی العراقیه تصریح کرد : تیم برتر آسیا از این مسابقه بیرون خواهد آمد و ساکنان قاره آسیا می توانند بالاترین سطح فوتبال آسیا را روز جمعه تماشا کنند . هر دو مربی خارجی ایران و ژاپن با دلهره و ترس پای به میدان مسابقه خواهند گذاشت و این ترس از سوی زیکو بسیار بیشتر خواهد بود چرا که بسیاری عقیده دارند فوتبال ژاپن طراوت گذشته را ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی پیش بینی کرد دو تیم در آغازاین مسابقه با ارزیابی یکدیگر روشی احتیاط آمیز را پیش خواهند گرفت. ایرانی ها در این مسابقه سعی کرده اند تا با تبلیغات زیاد در حول و حوش تیم خود صدهزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی کشانده تا ژاپنی ها زیر فشار این تماشاگران خرد شوند.
مفسر این تلویزیون در مورد داور این مسابقه نیز اظهار داشت : ایرانی ها به قضاوت داوران جنوب شرق آسیا همواره اعتراض دارند و آنها را در امر قضاوت ضعیف می شمرند.
وی در خصوص تیم برنده این مسابقه اظهار داشت : شک نکنید اگر ایرانی ها خودشان باشند پرونده ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران با گلهای زیاد بسته خواهد شد. ژاپنی ها در این دیدار فقط به فرصتها اتکا خواهند داشت. ضمن اینکه برانکو سرمربی تیم ایران با دشوارترین آزمون حرفه ای خود روبه رو خواهد بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19702

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلویزیون العراقیه: زیکو و ژاپن در جهنم آزادی روز سختی خواهند داشت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016