پنجشنبه 4 فروردين 1384

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت و گو با "مهر": داور سنگاپوری از سابقه خوبی برخوردار است

شمس المعادین داور سنگاپوری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و ژاپن به همراه مسعود مرادی داور شایسته کشورمان از شانسهای قضاوت در رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان محسوب می شود.
سیدرضاغیاثی رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار"مهر" ضمن بیان مطلب فوق افزود : این داور در مسابقات جام ملتهای آسیا 4 مسابقه را قضاوت کرده و در لیست داوران خوب قاره آسیا قراردارد.
وی ادامه داد : این داور به رعایت قانون و اجرای کامل آن معروف است و بازیکنان تیم ملی باید با احترام به نظرات او اعتمادش را جلب کرده و اجازه دهند بازی روال عادی خود را طی نماید. به عقیده من با احترام به داور می توان خیلی کارها را پیش برد و اجازه نداد تا روند بازی تغییر نماید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

غیاثی تاکید کرد : از بازیکنان تیم ملی انتظار دارم تا اخطار بی مورد نگیرند و بدانند که تصمیمات داور برگشت پذیر نیست و تنها باید به فکر ارایه فوتبال خود باشند. من امیدوارم تیم ملی در این مسابقه فارغ از هر مساله حاشیه ای بتواند امتیاز لازم را کسب کرده تا برای بازیهای آینده دغدغه کمتری داشته باشد.
گفتنی است داور سنگاپوری را دو کمک داور از کشورهای تایلند و ترکمنستان همراهی می کنند. ضمن اینکه ناظر این مسابقه نیز فاروق بوزو رییس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیاست.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19701

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در گفت و گو با "مهر": داور سنگاپوری از سابقه خوبی برخوردار است' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016