پنجشنبه 30 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت پنج شهروند کُرد اهل سردشت توسط اداره‌ اطلاعات

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا: در چند روز گذشته ٥ نفر از اهالی روستای "سنجوی" در منطقه‌ی آلان از توابع سردشت، توسط نیروهای امنیتی اداره‌ی اطلاعات بازداشت گردیدند.

خبرنگار آژانس کُردپا از ارومیه در گزارش خود اعلام کرد: این بازداشت شدگان، نوزاد احمدی فرزند شریف – محمد رسولی – صالح اسماعیلی فرزند عبدالله – آوات الیاسی فرزند صالح و کاوه محمد پوریان فرزند میرزا هستند که پس از بازداشت به اداره‌ی اطلاعات شهر ارومیه و سپس به زندان ارومیه منتقل شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محل نگهداری این بازداشت‌شدگان از سوی اداره‌ی اطلاعات به خانواده‌ی آنها اعلام شده، اما خانواده‌ی بازداشت شدگان تا کنون صحت آن را تایید نکرده‌اند.

به گفته‌ی ساکنین محلی و به طور معمول روستای سنجوی تحت تدابیر شدید امنیتی قرار داشته و عبور و مرور به این روستا از سوی نیروهای نظامی سپاه پاسداران کنترل می‌گردد. این کنترل حتی برای ساکنین روستا نیز اعمال می‌شود و در هنگام تردد اهالی منطقه حتما باید کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

با استناد به آمار به ثبت رسیده در مرکز آمار آژانس خبررسانی کُردپا، از آغاز سال جاری تا کنون قریب به ٢٠٠ نفر از شهروندان کُرد در نقاط مختلف مناطق کُردنشین ایران و با اتهامات سیاسی و فرهنگی از سوی نهادهای امنیتی حکومت اسلامی ایران بازداشت شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016