یکشنبه 26 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور آروند، شهروند ديگر مهابادی هم به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد

پس از محکوم شدن سامان نسيم به اعدام، يک شهروند کُرد ديگر به نام منصور آروند که بيش از يک سال است در بازداشت به‌سر می‌برد به اتهام محاربه از طريق همکاری مؤثر با گروه‌های معاند نظام و... از سوی دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اعدام محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - يک شهروند اهل مهاباد از طرف دادگاه انقلاب اين شهر به اعدام محکوم شد.
بر اساس اخبار رسيده به سرويس حقوق بشر آژانس خبری موکريان، يک شهروند مهابادی به نام منصور آروند که بيش از يک سال است در بازداشت بسر می برد به اتهام محاربه از طريق همکاری مؤثر با گروههای معاند نظام و ... از سوی دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اعدام محکوم شد.
چند تن از هم بندی های اين شهروند در تماس با آژانس خبری موکريان اعلام نمودند که صبح روز پنج شنبه حکم اعدام به اين زندانی که هم اکنون در زندان اروميه بسر می برد ابلاغ و در حکم ابلاغی ۲۰ روز به وی مهلت داده شده است که به حکم صادره اعتراض نمايد.
يادآور می گردد روز گذشته نيز آژانس خبری موکريان در خبری نوشت: يک شهروند اهل مريوان به نام سامان نسيم از طرف دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اتهام محاربه از طريق عضويت در يکی از گروههای مخالف نظام به اعدام محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016