شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعدام يکی ديگر از متهمان جديد جنايت خمينی شهر

رئيس کل دادگستری استان اصفهان جزئيات حکم مجازات دو تن ديگر از متهمان جنايت سياه در خمينی شهر را تشريح کرد.

غلامرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از محاکمه دو تن ديگر از متهمان حادثه خمينی شهر قضات دادگاه کيفری استان اصفهان برای صدور حکم وارد شور شده و يکی از متهمان را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام محکوم کردند. همچنين هر کدام از متهمان به اتهام حبس غير قانونی به سه سال زندان، آدم ربايی، ۱۵ سال زندان و سرقت مقرون به آزار به ۱۰ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: متهمان همچنين به اتهام شرب خمر به تحمل ۸۰ ضربه تازيانه محکوم شدند که حکم در کمترين زمان ممکن صادر و به متهمان ابلاغ شد.

رئيس دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: بر اساس حکم صادره هر کدام از متهمان به ۲۸ سال زندان محکوم شدند که پس از تاييد حکم در ديوان عالی کشور آن را اجرا خواهيم کرد.

وی تاکيد کرد: پرونده به صورت ويژه و در وقت فوق العاده به ديوان عالی کشور فرستاده خواهد شد. يکی از متهمان نيز فراری است که پس از دستگيری درباره مجازات او تصميم گيری خواهد شد.

گفتنی است، حادثه خمينی شهر، نيمه شب سه شنبه - ۳ خرداد سال ۹۰- هنگامی رخ داد که ۱۳ زن و مرد جوان در يکی از باغ های اين شهرستان حضور داشتند که ناگهان مردان شرور با ورود غيرقانونی به داخل باغ، پس از حبس هفت مرد در اتاقی، زنان حاضر در ميهمانی را با خودروی سمندی به باغ ديگری در فاصله هزار و ۵۰۰ متری منتقل کردند.

متجاوزان سپس با تهديد، چهار تن از زنان را مورد آزار و اذيت قرار داده و قبل از رسيدن پليس گريختند. ماموران در ادامه با عمليات های گسترده، متهمان اصلی را در اصفهان، زاهدان و خوزستان دستگير کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016