جمعه 23 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انيس نقاش: سخنرانی احمدی نژاد تاريخی بود، ايرنا

تهران- يک تحليگر لبنانی گفت: سخنرانی رييس جمهوری اسلامی ايران درجنوب لبنان يک اتفاق تاريخی بود.

'انيس نقاش' روز جمعه در گفت‌و گو با ايرنا افزود: اين سخنان به طور قطع تاثيرات عميقی بر افکار عمومی منطقه و جهان خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: مواضع رييس جمهوری ايران از نزديکترين نقطه به رژيم صهونيستی همچنين اثر معنوی گسترده‌ای بر روی صهيونيستهای ساکن در سرزمين های اشغالی فلسطين خواهد داشت و همه ترس و نگرانی سران رژيم صهيونيستی از اين سفر به واسطه تاثير منفی اين مواضع افشاگرانه بر اين رژيم رو به اضمحلال است.
رييس شبکه مطالعات استراتژيک امان در ادامه استقبال بی سابقه از احمدی نژاد به عنوان رييس يک دولت خارجی در بيروت را نشان دهنده محبوبيت جمهوری اسلامی و شخص احمدی نژاد در لبنان دانست و گفت: سخنرانی احمدی نژاد در جنوب لبنان و امضای توافقنامه های جديد همکاری ميان دو کشور دو بعد مهم اين سفر را تشکيل می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: اين سفر در حالی در جريان است که بعد از جنگ سال ۲۰۰۶ اقتدار ايران و مقاومت در منطقه افزايش يافته است و حتی رژيم صهيونيستی اعتراف کرده که مقاومت امروز ۱۰۰ برابر قوی تر از زمان آن جنگ در صحنه حضور دارد.
انيس نقاش تصريح کرد: تا قبل از اين رژيم صهيونيستی هر گاه تصميم به جنگ می گرفت اين تصميم را عملياتی می کرد اما امروز به واسطه بر هم خوردن معادلات سياسی منطقه ناشی از قدرت و اقتدار مقاومت، به راحتی قادر به چنين اقدام تجاوزکارانه ای نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016