پنجشنبه 26 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام احمدی‌نژاد به شهروندان و سربازان اسرائيل، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس جمهور کشورمان در پيامی خطاب به ساکنان فلسطين اشغالی و سربازان رژيم صهيونيستی تصريح کرد: ساکنان فلسطين اشغالی برای اعتراض به جنايات صهيونيست ها به خيابان ها بريزند و سربازان رژيم صهيونيستی نيز از دستور فرماندهان خود برای کشتن زنان و کودکان سرپيچی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی رياست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهوری اسلامی ايران در اين پيام که در گفتگو با شبکه های الجزيره عربی وانگليسی، العالم و پرس تی اعلام شد ، خطاب به ساکنان فلسطين اشغالی و مردم تحت سلطه رژيم صهيونيستی تاکيد کرد: ای مردمی که تحت سلطه رژيم صهيونيستی در سرزمين های اشغالی زندگی می کنيد؛ از هر دين و نژاد و آيينی که هستيد؛ بالاخره انسان هستيد. وقت آن رسيده که فکر کنيد و از حاکمان رژيم صهيونيستی سوال کنيد. چرا بايد با مردم غزه اينگونه رفتار شود؟ چرا بايد با مردم لبنان اينگونه رفتار شود ؟ چرا کشتار می کنند؟ چرا با انسان ها به عنوان عزيزان خداوند اينگونه رفتار می کنند؟ چرا کودکان را می کشند و قطعه قطعه می کنند؟
احمدی نژاد در ادامه اين پيام تاکيد کرد: ای مردم ساکن در سرزمين های اشغالی، اعم از يهودی، مسيحی و مسلمان، مانند مردم ساير مناطق دنيا به خيابان ها بريزيد و تظاهرات کنيد، فرياد بزنيد و به وحشی گری های اين از خدا بی خبران اعتراض کنيد.
رئيس جمهوری اسلامی ايران خطاب به سربازان رژيم صهيونيستی نيز تصريح کرد: ای سربازان رژيم صهيونيستی، اطلاع داريم که در بين شما ناراضی است و با فرماندهان خود درگيری داريد؛ از اينکه برای کشتار و زورگويی از شما استفاده می شود خسته شده ايد؛ سوال اصلی اين است که چرا بايد زنان و کودکان و انسان های بی گناه را بکشيد؟ وقتش رسيده به فرماندهان خود اعتراض کنيد. از دستور کشتار سرپيچی کنيد و انسان های بيگناه را نکشيد.
احمدی‌نژاد همچنين با بيان اينکه مردم غزه با مقاومت ستودنی و مثال زدنی خود آبروی بشريت را حفظ و از حريم انسانيت دفاع کرده اند، اظهار داشت: اعتراض ها بايد ادامه يابد تا ريشه انديشه بی احترامی، تجاوز و برتربينی خشکانده شود زيرا همه انسان ها محترم هستند و بايد فرصت صلح، امنيت پايدار و محبت و برادری برقرار شود. من اميدوارم همه کسانی که فرياد مظلوميت مردم غزه را می شنوند به مسئوليت خود عمل کنند.





















Copyright: gooya.com 2016