جمعه 5 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دورتموند (آلمان): گردهمايی حاميان مادران پارک لاله در اعتراض به بازداشت حکيمه شکری و ديگر حاميان بازداشت شده، ۲۷ اکتبر

حاميان مادران پارک لاله ايران را آزاد کنيد


حکيمه شکری از حاميان مادران پارک لاله ، دوشنبه اول آبان ( ۲۲ اکتبر ) خود را برای اجرای حکم به زندان اوين معرفی کرد و بلافاصله بازداشت شد.

حکيمه شکری در تاريخ ۱۴ آذر سال ۱۳۸۹ به همراه تعدادی از خانواده ها و حاميان که برای شرکت در مراسم سالگرد امير ارشد تاجمير به بهشت زهرا رفته بودند، به شکل دسته جمعی و غيرقانونی بازداشت می شوند و از اين تعداد حکيمه شکری و ندا مستقيمی و مهدی رمضانی (پدر رامين رمضانی که در سال ۸۸ در خيابان به ضرب گلوله کشته شد) را به زندان اوين منتقل می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادگاه بدوی اين سه نفر در تاريخ ۲۳ فروردين ۱۳۹۱ به رياست قاضی مقيسه برگزار شد و هر يک به اتهام تبليغ عليه نظام و اقدام عليه امنيت ملی در همکاری با مادران پارک لاله به ۳ سال حبس تعزيری محکوم می شوند."

حاميان مادران پارک لاله دورتموند در اعتراض به بازداشت حکيمه شکری و در بند بودن حاميان ديگر، از جمله ژيلا کرم زاده مکوندی و در اعتراض به احکام جاری زندان برای ندا مستقيمی، منصوره بهکيش و مهدی رمضانی روز شنبه ۲۷ اکتبر ۲۰۱۲ ميز اطلاع رسانی خواهند داشت .

در اين اکسيون خيابانی حاميان مادران پارک لاله دورتموند با پخش اخبار راجع به موارد بيشمار نقض حقوق بشر در ايران، اعتصاب غذای زندانيان سياسی در اعتراض به فشارهای روز افزون بر آنان و خانواده هاشان از جمله اعتصاب غذای نسرين ستوده از مدافعان حقوق بشر در ايران که از ۲۷ مهر ماه
دست به اعتصاب غذای تر زده است، اعدام های روز افزون، احکام جاری اعدام برای زندانيان سياسی، در شهر دورتموند تلاشی دوباره در راه رساندن صدای حق طلبی هم وطن مان خواهند داشت .

ما حاميان مادران پارک لاله در دورتموند خواستار لغو مجازات اعدام بطورکلی و لغو همه احکام جاری اعدام برای زندانيان سياسی-عقيدتی از محکمه های بين المللی هستيم و با حمايت از سه خواسته برحق مادران پارک لاله ايران ، خواستار آزادی فوری و بی قيد و شرط تمامی زندانيان سياسی-عقيدتی و حاميان مادران پارک لاله ايران می باشيم و تا محاکمه علنی و مردمی آمران و عاملان جنايات صورت گرفته در ۳۳ سال گذشته توسط رژيم جمهوری اسلامی و تا رسيدن به خواسته های بر حقمان دمی از حرکت باز نمی مانيم.

شنبه ۲۷ اکتبر ۲۰۱۲ از ساعت ۱۳ تا ۱۴ بعد از ظهر
جلوی کليسا راينولدی در مرکز شهر دورتموند

حاميان مادران پارک لاله دورتموند


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016