جمعه 2 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای سه زندانی کرد

در اعتراض به صدور احکام ناعادلانه‌ و شرایط نامطلوب زندانیان در زندانهای جمهوری اسلامی، شماری از زندانیان کرد دست به ‌اعتصاب غذا زده‌اند.

به‌ گزارش تارنمای موکریان، جعفر افشاری اهل مهاباد که بیش از یک سال است در زندان به سر می‌برد و به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف نظام به تحمل پنج سال حبس محکوم شده در زندان مرکزی ارومیه از روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه دست به اعتصاب غذا زده است.

علت این اعتصاب اعتراض به حکم صادره و عدم موافقت با تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه تا صدور رأی قطعی در دادگاه تجدید نظر اعلام شده است.

به‌ گفته ‌همبندیهای افشاری‌، وی پس از اعتصاب غذا به قرنطینه زندان مرکزی ارومیه منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از طرفی دیگر زندانی سیاسی کرد منصور محمدی محبوس در زندان بندرعباس که ‌از بیماری کلیه رنج می‌برد ‌بیش از ۱۵ روز است همچنان در اعتصاب غذا بسر می‌برد.

به‌ گزارش همین منبع همچنین یک زندانی عادی محبوس در زندان مرکزی سنهندج به نام فردین رحیمی از روز ۲۶ خرداد ماه در اعتراض به صدور حکم سنگین هفت سال زندان دست به اعتصاب غذا زده ‌است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016