یکشنبه 27 شهریور 1384

معاون فرمانده انتظامي آذربايجان غربي: سوء قصد به جان حجت‌الاسلام‌ حسني را تكذيب مي‌كنم، ايسنا

معاون فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان غربي اخبار منتشرشده مبني بر سوءقصد به جان حجت‌الاسلام‌ حسني نماينده‌ي ولي فقيه در استان و امام جمعه‌ي اروميه را تكذيب كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان (ايسنا) سرهنگ حميد هوشمندفر در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام اين مطلب با اشاره به انعكاس خبر كذب سوء قصد به جان امام جمعه اروميه در برخي سايت‌هاي اينترنتي، اظهار داشت: ايشان در صحت كامل به سر مي‌برند و مشكل خاصي ندارند.

او تصريح كرد: با توجه به اين كه معاونت فوق حفاظت از شخصيت‌هاي استاني را بر عهده دارد و در صورت وجود كوچكترين سوء قصد به آنها اولين نفر جوابگو، معاون نيروي انتظامي است، لذا تاكنون چنين موردي پيش نيامده است.

در ادامه‌ي جلسه خبرنگاري در خصوص تهديد مديركل دادگستري استان از طرف گروهك پژاك پرسيد كه سرهنگ هوشمندفر در پاسخ او اظهار داشت: در حال حاضر اين گروهك معاند در بعد تبليغاتي كارهاي زيادي انجام مي‌دهد و عمده‌ترين سرمايه‌گذاري‌اش بر روي همين مسأله است و سعي در ايجاد رعب و وحشت در جامعه دارد.

وي با تأكيد بر افزايش ميزان آگاهي‌هاي مردم افزود: اين گروهك در مجموع نمي‌تواند در كشور كاري انجام دهد چراكه نيروي انتظامي در اسرع وقت با آنها برخورد مي‌كند.

وي اقدامات نيروي انتظامي را در مقابله با اين گروهك مثبت ارزيابي كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هوشمند‌فر يادآور شد: در يك ماه اخير حداقل 4 يا 5 نفر از افراد عضو اين گروهكها خود را به نيروي انتظامي معرفي كرده‌اند.

همچنين سرگرد شهنام رضايي رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي نيروي انتظامي آذربايجان غربي يادآور شد: در هفته‌ي گذشته 3 نفر از عوامل پژاك نيز به آغوش گرم خانواده‌هاي خود برگشته‌اند.

Copyright: gooya.com 2016