شنبه 26 شهریور 1384

سوقصد به جان حسني، آفتاب

سوقصد به جان آيت الله غلامرضا حسني نماينده مقام معظم رهبري در آذربايجان و امام جمعه اروميه روز دوشنبه در حاليکه اعضاي هسته هاي بسيج ارتش بيست ميليوني، گردان شهيد اميني آذربايجان براي شرکت در اولين کنگره منطقه اي در محل مصلاي بزرگ اورميه گرد آمده بودند، نماينده مقام معظم رهبري در آذربايجان و امام جمعه مجاهد اروميه پس از سخنراني در کنگره بهنگام خروج از ورودي خيابان گلديس مصلا، مورد حمله با سلاح گرم دو فرد ناشناس قرار گرفتند.

به گزارش سرگرد شهنام رضائي رئيس مرکز اطلاع رساني نيروي انتظامي آذربايجان غربي همزمان يک بمب دست ساز حاوي تايمر و تي ان تي نيز در محله اسلام آباد اروميه کشف گرديد. اين بمب قرار بود همانروز در مسير حرکت خودروي امام جمعه اروميه منفجرشود که خوشبختانه بر اساس گزارشهاي مردمي رسيده به واحد حفاظت اطلاعات ناجا کشف و عوامل تيم خنثي سازي با استفاده از تکنيکهاي ويژه بلافاصله آنرا به خارج شهر انتقال داده و در آنجا منفجر گرديده است. بمب مذکور از لحاظ فني پيشرفته و غير قابل خنثي بود.

به گزارش منابع امنيتي و انتظامي ، ضاربين امام جمعه اروميه به هنگام فرار توسط موتور سيکلت پر شتاب، مورد تعقيب اکيپهاي عوامل پليس و بسيج قرار گزفته که در محل روبروي ترمينال شهرستان، موتور سيکلت حاوي تروريستها با کاميون متعلق به اداره کل راه و ترابري اروميه تصادف کرده و راننده موترسيکلت در دم به هلاکت رسيده ليکن ضارب اصلي که قصد مقابله و فرار داشت دستگير شده است.

گفتني است ضارب پس از دستگيري به ارتباط خود با گروهک جاسوسي به اصطلاح حرکت ملي آذربايجان و چهرگاني اعتراف نموده و انگيزه ترور را حمايت و ارتباط امام جمعه اروميه با گروهک پژاک و پروژه کردستان سازي مهاباد و اروميه عنوان داشته است. پيش بيني ميشود همزمان با افزايش تشنج آفريني گروهکهاي قوميت گرا در منطقه و عراق اشغالي که با حمايت مستقيم اسرائيل و ساير قدرتهاي غير مشروع انجام ميگيرد، موضوع اختلاف افکني در مناطق آذربايجان غربي نيز مورد توجه ويژه دشمنان اسلام و کشور قرارگرفته باشد.

قابل ذکر است که در حال حاضر حال عمومي امام جمعه محترم که از ناحيه سمت چپ سينه مورد جراحت سطحي مرمي قرارگرفته اند مساعد ميباشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بسيجيان شرکت کننده در همايش شهيد اميني، در ديدار با امام جمعه مجاهد اروميه، ضمن صدور بيانيه چهار ماده اي از تحرکات گروهکهاي غير قانوني که با سواستفاده از احساسات مردم منطقه قصد آشوب و برادر کشي دارند ابراز نفرت کرده، ضمن هشدار به گروهکهاي مدعي مليت و هواداران فريب خورده چهرگاني و جريانهاي مسموم مشابه، بار ديگر بر عهد و وفاي حسيني بسيجيان آذربايجان با مقام ولايت فقيه تاکيد کردند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سوقصد به جان حسني، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016